Se indlæg
ejvindh.net » Løst & fast (eller fast & løst) » Det sociale rum
 Udskriv debat
Præsentation og introduktion
cohrt
De fleste brugere her synes at være gamle kendinge, og årsagen, til at jeg melder mig her, er simpelthen nysgerrighed uden trang til at blande mig i, hvad jeg ikke har forstand på.

Til orientering er jeg snart 74 år og min kompetence erhvervet gennem snart 4 års kvaler.

Selvhjulpen uden aktuelle problemer. Kryds fingrene.

Er meget glad for den orientering og støtte, som jeg har opnået i Spywarefri.

De vigtigste konsekvenser af min medvirken her er udvikling af mine sociale instinkter og den heraf følgende tilpasning i omgang med andre.

Jeg hilser og hylder jer.
René Cohrt

ejvindh
Hej Cohrt Smile

Ja, det er rigtigt at der efterhånden er et par stykker fra Spywarefri (både brugere og supportere) som har fundet herover. Måske ikke så underligt at mine brugere primært kommer derfra, eftersom Spywarefri jo er det førende forum for sikkerhed her i Danmark.

De første brugere jeg fik kom dog fra Kandu, idet jeg tidligt fik en god reklame fra stl_s (tidligere supporter på Spywarefri) derovre:
http://www.kandu....?tid=14559

Jeg håber du bliver glad for at være herovre også. Som du måske kan fornemme er der ikke så meget socialt liv herovre (i hvert fald endnu). Til gengæld skulle der gerne være en del viden at hente. Og det kan jo så være, at dette efterhånden vil tiltrække nogle flere brugere.

fjord
Også her en "ældre" person med interesse for den digitale verden.
62 år fyldte, kan dog ikke følge med tiden. Er kun nået til de 22 år.
Indtil for tre uger siden havde jeg aldrig hørt om rootkits. Det bliver
spændende at følge dette forum og lære noget nyt.
Jeg findes på Malware Check under samme navn - fjord.

Med venlig hilsen

ejvindh
Velkommen til, Fjord Wink

Spring til debat: